Wednesday, March 26, 2014

Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta


Sebuah Drama adaptasi novel bertajuk Bukan Aku tak Cinta. Drama bersiri 60 episode ini akan ditayangkan di Astro Mustika HD mulai 9 Disember 2013.
Lakonan Nelydia Senrose dan Sharnaaz Ahmad


SINOPSIS:

Seorang lelaki yang katarsis berdarah campuran Melayu dan Cina dari jalan hitam kehidupan kepada pencerahan. Tidak terlintas dalam fikirannya untuk jatuh cinta kerana tujuan hijrah hanya untuk menuntut ilmu dan melupakan kisah silam.

Sifatnya yang tenang,rajin,baik hati telah menarik perhatian Mastura,adik ipar kepada Majikannya Uwais.Pelbagai cara digunakan oleh gadis itu untuk menarik perhatiannya hingga dia jadi rimas dan lemas.Walau berkali-kali ditolak,Mastura tidak berputus asa. Dia tidak menyangka gadis secantik,kaya seperti Mastura terpaut padanya.Mereka umpama The Beauty dan The Beast.
"Kau tak malu ke nak bersuamikan lelaki yang tak ada apa-apa?"
"Nak malu apa? Bagi Mas, abanglah yang paling handsome. Bagus juga parut tu... Tak adalah perempuan lain nak rebut abang daripada Mas, kan? Biar Mas sorang aja yang tahu menilai betapa kacaknya abang di pandangan Mas."

Namun,mampukah rumah tangga yang dibina dapat bertahan bila sejarah hitam lelaki itu terbongkar iaitu Jebat adalah bekas ketua kumpulan gangster?

FB Fan PAGE: LIKE TO GET UPDATE.. TQ

OST Bukan Kerana Aku Tak Cinta - Salahkah

Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 1
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 2
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 3
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 4
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 5
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 6
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 7
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 8
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 9
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 10
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 11
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 12
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 13
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 14
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 15
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 16
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 17
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 18
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 19
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 20
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 21
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 22
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 23
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 24
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 25
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 26
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 27
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 28
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 29
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 30
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 45
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 46
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 47
Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta EPISOD 48








2 comments:

  1. ada tak video di sebalik tabir drama bukan kerana aku tak cinta yg dah tayang dekat astro mustika Hd tu? tq. :)

    ReplyDelete
  2. http://irtvstage.blogspot.com/2013/11/di-sebalik-tabir-bukan-kerana-aku-tak.html

    ReplyDelete

Sales Shopping Expo Event In Malaysia